Қан орталығындағы тәуекелдерді басқару
Медициналық қызметтердің сапасы мен қауіпсіздігі медициналық ұйымның дамуының негізгі факторы болып табылады. «Сапалы медициналық көмек» ұғымы медициналық персоналдың құзыреті мен біліктілігі деңгейіне ғана емес, сонымен қатар тиімді, бақыланатын медициналық көмек көрсетуге мүмкіндік беретін тетіктерді ұйымдастыру мен басқарудың үйлестірілген жүйесіне де негізделген. Тиімділік медициналық ұйымның тәуекелдерді қалай басқаратынына байланысты. Ол медициналық көмек көрсету үдерісінің бүкіл тізбегіндегі тәуекелдерді қаншалықты тиімді анықтайды, бағалайды және азайтады.
Біздің қан орталығы жұмысының тиімділігін арттырудың бір жолы-донорларға, ұйымға, қызметкерлерге, келушілерге физикалық және моральдық зиян келтіретін кездейсоқ оқиғаларды шектеуге бағытталған салдарды анықтауға, бағалауға және қарсы тұру тактикасын жасауға мүмкіндік беретін тәуекелдерді басқару жүйесін енгізу. Бұл медициналық қызметтерді бақылаудың тиімді тетіктерін де, көрсетілетін қызметтердің сапасына әсер ететін мәселелерді анықтау, бағалау және шешу жолдарын да қамтитын үздіксіз үдеріс.
Тәуекелдер жөніндегі бағдарлама біздің ұйымның барлық бөлімдері мен барлық қызметкерлерін қызмет саласына тартады. Барлық қызметкерлер жұмыс орнында тәуекел менеджері ретінде қызмет етеді, қауіпсіз жағдайларды сақтауға және донорларға/пациенттерге олардың функционалдық міндеттеріне қатысты қауіпсіздік нұсқауларын, денсаулық сақтау стандарттарын, ережелер мен рәсімдерді орындау арқылы сапалы медициналық көмек көрсетуге тырысады. Біздің міндетіміз-жұмыс орнындағы тәуекелдерді олар пайда болғанға дейін азайту немесе жою үшін тәуекелдерді аңғару және басқару.